Friday, October 08, 2010

storfrämmande

Idag kommer Steve och Leonie. Australienare som bor i Thailand. Inte fy skam! vart dom har varit och var dom kommer ifrån just nu har vi ingen aning om, Jonas är ju inte den bästa att ta reda på saker...

Igår storstädade vi en aning, och jag fortsatte imorse med att byta till lite mer höstiga gardiner i köket och diskade och fejjade i både kök och badrum, nu är det rätt fint. jag passade på att ta ett kort på Jonas igår, man skulle kunna tro att han gått ner i vikt och biffat till sig lite..men det har han inte..han spräckte såklart sina nya kostymbyxor när vi skulle på bröllopet..jag har nu förbjudit honom att handla gamla storlekar och bett honom skaffa självinsikt, det börjar faktist bli rätt löjligt nu! och jag orkar inte laga fler knappar och hål..

BiffJonas
Jag ska bli smal sen när Nisse kommer, det är inte roligt att vara överviktig, och så är jag så förbannat snygg som smal...ja..smal ska jag fan bli..

vilken snygging!

Nu ska jag dra på mig byxorna för det gör jag alltid sist innan jag går, annars kan jag inte sitta eller nåt..
Dags att jobba, stängning. inte nog med det! jag råkade lova bort mig så jag måste hjälpa Mats att ta upp barnen till skolan från fritids. Då kan jag inte mygla bort en halvtimme och äta hemma..så det blir matlåda idag! kyckling med vitlökskroketter och beasås. jajamensan!


jag har varit i alla städer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home