Wednesday, October 27, 2010

åååh så mycket som har hänt

Bröllop, jomenvisst. Sen var fina Josefin på besök i den kungliga hufvudstaden och jag tog sönder jonas dator...lite grann.


Hemma från jobbet är jag också! fy fan för förvärkar..
Vi var på ikea i söndags och köpte allt till Nisse, såklart, lyckades Jonas köpa ett fifa 11 spel till sig själv. Men nu med vetskapen om att hans dator är tillfälligt pajjad så kan jag inte säga så mycket..jag låter honom spela spelet och jag ligger bredvid och läser en av mina många böcker!

Bröllopet gick som på en dans, det är få förunnat! just nu så har vi det mysigt som vanligt och ibland blir jag påmind om att jag både bytt namn och gift mig. Ringde skatteverket idag och frågade hur det gick med godkännandet och dom lät hälsa att det blev klart igår så just nu väntar jag på papprerna som ska komma inom en vecka (?!) det går inte snabbt!

Nisse lever runt som han vanligtvis gör, dock en aningen lugnare. Spyr gör jag oftare nu och jag har slutat äta järn. Vet inte än om det är bra eller dåligt men eftersom det inte går ihop med min halsbrännemedicin och jag får halsbränna av just järngrejerna så blir det en omöjlig ekvation.. jag vill inte må illa och spy! snart är det dock över! när jag varit på tower of power konserten så ska jag börja röra på mig igen och försöka få ut den här ungen! Han vill ut, jag vill att han ska komma. Det är bara en tidsfråga.


sockerkakedags!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home