Monday, November 15, 2010

Nytt rekord!

I det så oromantiska som att spy..Inatt var det jobbigast, jag vaknade vid 24, som vanligt, och kräktes men kom på att eftersom det bara är magsyra så borde det kanske underlätta att dricka en massa kallt vatten och det blev bättre! mycket svalare och mer att få upp, istället för den härliga magsyran. glad i hågen gick jag o la mig och myste med Jonas. Men sen vaknade jag kl 03.30 och var på hugget igen. Jag försökte förhindra nr 2 men det ville sig inte så jag tog med mig min vattenflaska på toan och underlättade igen. Efter det har jag mått lite bättre! Men 2 ggr på en natt är fan inte kul..snart måste nisse komma så jag får slippa det här..medicinen hjälper ju inte och är för dyr...och mat är det jobbigaste att få i mig och att dricka vatten är jobbigt..allt är jobbigt!

Imorn ska jag iallafall äta lunch med Emmi vid 11 och träffa Emma kl 14, Jonas skriver sitt teoriprov kl 15 och är klar senast kl 16 så då ska jag möta upp honom för färd hemåt. Sen får Nisse komma! efter det har jag inga planer och Jonas är förhoppningsvis klar med sitt körkort!

Jag har ringt Nordea och fixat nytt namn på mina kort eftersom jag fick uthämtningslapp för mitt nya körkort. Och Jonas har ringt Ikano och sagt upp vårt Ikea kreditkort. Vi ska kolla upp vår ekonomi och utgifter och göra en sammanställning för att se hur vi behöver leva nu när vi har lite mindre i inkomster. Som tur är det så lite som skiljer tack vare min låga lön men det blir mindre för mig att röra mig med varje månad. Det är nog rätt bra att jag bara är hemma och inte gör nåt, för då har jag möjlighet att titta på Lyxfällan! hoho vad rädd man blir...

Jag saknar Toto...mysa och pussa på henne...

Men snart kommer Jonas hem! han har tydligen lantchips med sig. ojojojoj. Med tanke på att jag gått ner 2 kg igen så är det nog bra att få i sig lite skit..


Om man ändå vore rik..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home